اقامت 98

در این بلاگ قصد داریم راز و رمز های اقامت در سایر کشور ها به خصوص اروپا را به شما عزیزان آموزش دهیم.

اقامت 98

در این بلاگ قصد داریم راز و رمز های اقامت در سایر کشور ها به خصوص اروپا را به شما عزیزان آموزش دهیم.

اقامت اروپا با ۱۶۰۰۰ یورو

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲ ب.ظ

آیا شما نیز به دنبال اخذ اقامت در اروپا هستید؟ لطفا در این مقاله با اقامت 98 همراه باشید تا به بررسی یکی از موارد مهم در جهت اخذ اقامت اروپا یعنی اقامت اروپا با ۱۶۰۰۰ یورو بپردازیم. بدون شک افرادی که قصد مهاجرت و یا اقامت در سایر کشور ها را دارند سعی می کنند در بهترین شرایط به دنبال راه های کم هزینه و پربازده ای بروند تا بتوانند به آسانی اقامت اروپا را کسب کنند اما آن چیزی که می تواند شرایط را سخت تر از گذشته سازد تغییر هزینه ها و همچنین تغییر شرایط ورود و اخذ اقامت می باشد اما این موضوع به چه معنا است؟ برخی از افراد تصور می کنند که شرایط اقامت همواره ثابت است اما متاسفانه باید بدانید که هر سال هزینه های جانبی و اصلی اخذ اقامت تغییر کرده و بیشتر از سال قبل می شود، همچنین گاهی شرایط و قوانین مهاجرت نیز بسیار سخت تر از گذشته می شود اما به هیچ عنوان نگران و ناراحت نباشید زیرا ما در اقامت 24 به معرفی مهم ترین اصول و مبانی خاص اقامت در اروپا خواهیم پرداخت تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و با پرداخت هزینه های مناسب اقامت اروپا را کسب کنید.

 

اقامت اروپا با ۱۶۰۰۰ یورو

 

چرا هر سال افزایش قیمت و همچنین تغییر شرایط اقامت به وجود می آید؟

همان طور که در متن فوق نیز به آن اشاره نمودیم متاسفانه هرساله با تغیر هزینه ها و قوانین کمی مهاجرت به اروپا می تواند سخت تر از سال قبل آن باشد اما این موضوع به چه دلیل است؟ این تغییرات در واقع از طریق کشور مبدا صادر گشته و دلیل آن نیز تغییر سطح زندگی و اجتماعی کشور های اروپایی و جوامع آن ها است، به همین دلیل مسئولین آن ها ترجیح می دهند به افرادی اجازه اخذ اقامت در اروپا را بدهند که رفتار و منش آن ها منطبق بر خواست آن ها و جوامعشان باشد.

به عنوان مثال در سال گذشته عنوانی با اخذ اقامت اروپا با ۱۶۰۰۰ یورو مطرح گردید که در آن اخذ اقامت برخی از کشور ها همانند اسلواکی و لهستان میسر بود اما اخیرا مسئولان برای جذب مهاجر رویکرد جدیدی را در پیش گرفته اند و همچنین با افزایش نیز رو به رو خواهیم بود.

 

اقامت اروپا با ۱۶۰۰۰ یورو تنها راه نیست!

اگر تنها به دنبال اخذ اقامت اروپا از طریق 16000 یورو بودید و جواب مناسبی نیز دریافت نکردید به هیچ عنوان نگران و ناراحت نباشید زیرا تنها این پایان کار نیست و روش های بسبار متفاوتی وجود دارد که عملا با استفاده از آن می توانید اقامت اروپا را به آسانی آب خوردن بگیرد اما این راه ها چیست؟ لطفا با ما همراه باشید.

 

ااقمت اروپا

 

 

بررسی راه های دیگر در اخذ اقامت اروپا

همان طور که اشاره نمودیم راه های متفاوتی در اخذ اقامت اروپا وجود دارد و تنها نمی توان به یک مورد بسنده کرد، افراد دارای شرایط خاص و منحصر به فرد خود هستند و بر آن اساس تصمیم می گیرند که چگونه از بین راه های موجود یک مورد را به اختیار برگزینند و از آن طریق اقامت اروپا را کسب کنند اما این راه ها چیست؟ ما در مقالات دیگر به طور مفصل در این خصوص صحبت نموده ایم اما در این جا تنها به معرفی برخی دیگر از مهم ترین موارد در اخذ اقامت اروپا اشاره می کنیم.

 

  1.  اقامت اروپا با ثبت شرکت
  2.  اقامت اروپا از طریق تمکن مالی
  3.  اقامت اروپا از طریق خرید ملک
  4. اقامت اروپا با ۱۶۰۰۰ یورو
  5. اقامت اروپا از طریق ازدواج

 

روش های فوق در مقایسه با سایر روش های موجود بسیار ارزان تر و آسان تر است و ما نیز به دنبال روش هایی هستیم که بتوانیم در کمترین زمان ممکن و با اختصاص دادن بودجه ای مناسب اقامت اروپا را کسب کنیم اما تمامی این روش ها بر اساس شرایط متقاضیان می تواند متفاوت بوده و حدود 2 سال به طول بیانجامد. به عنوان مثال شرایط اولیه اخذ اقامت تحصیلی که یکی دیگر از روش های اخذ اقامت است به مدرک تحصیلی فرد و همچنین مدرک زبان او وابسته است و جزئی از مراحل ابتدایی اخذ اقامت می باشد که باید حتما رعایت شود.

 

اگر ما اقامت یونان را بگیریم آیا این به آن معنا است که ما کلا در اروپا می توانیم اقامت کنیم و هر جای اروپا که خواستیم برویم و زندگی و کار کنیم؟

این سوال یکی از مهم ترین سوالاتی است که در بین متاقضیان اخذ اقامت اروپا متداول بوده اما باید به این گونه از سوالات اینگونه پاسخ دهیم که:

در ابتدا باید بدانید که مفهوم اقامت با مفهوم شهروندی و تابعیت به طور کلی متفاوت است. توجه داشته باشید که چنانچه هر فردی بتواند از طریق روش های موجود همانند: اقامت اروپا با ۱۶۰۰۰ یورو ، اقامت اروپا با تمکن مالی ، اقامت اروپا با ازدواج و...کارت اقامت یک کشور اروپایی را به دست آورد تنها حق اجازه و زندگی در همان کشور را خواهد داشت حتی برخی از کارت های اقامت اجازه کار و فعالیت آن شخص در آن کشور را نمی دهد همانند اخذ اقامت از روش تمکن مالی. اما شما در بسیاری از برنامه های اخذ اقامت اروپا و مخصوصا در برنامه هایی همانند اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری به دارنده و متقاضی علاوه بر اقامت در آن کشور اجازه تحصیل، زندگی و کار کردن نیز را می دهند.

اما در سوی دیگر چنانچه کشور محل اقامت شما یک کشور عضو شنگن باشد شما می توانید علاوه بر زندگی در کشور محل اقامت به سایر کشور های حوزه شنگن نیز سفر کنید اما این سفر کردن بدون ویزا به معنای زندگی در سایر کشور های اروپایی نیست چرا که همواره محدودیت در این سفر وجود دارد، این محدودیت به نوعی است که در هر 180 روز 90 روز می توانید در سایر کشور های عضو شنگن حضور داشته باشید و این حضور نیز به عنوان یک توریست تلقی می شود تا این که بخواهید اجازه اقامت یا تحصیل را داشته باشید.

 

جمع بندی:

ما در این مقاله به بررسی یک روش بسیار مهم در اخذ اقامت یعنی اقامت اروپا با ۱۶۰۰۰ یورو پرداختیم و به طور کلی متوجه شرایط و ویژگی های این موضوع شدیم. چنانچه سوالی در این خصوص دارید می توانید از طریق اقامت 98 با ما همراه باشید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲ ب.ظ
  • مهران مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی