اقامت 98

در این بلاگ قصد داریم راز و رمز های اقامت در سایر کشور ها به خصوص اروپا را به شما عزیزان آموزش دهیم.

اقامت 98

در این بلاگ قصد داریم راز و رمز های اقامت در سایر کشور ها به خصوص اروپا را به شما عزیزان آموزش دهیم.

اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲ ب.ظ

اقامت اروپا از طریق تمکن مالی یکی دیگر از آن دسته از مواردی است که می توان بر اساس آن به راحتی اقامت اروپا را به دست آورد اما این قضیه چگونه میسر می شود و اصلا تمکن مالی چیست؟ بررسی تمامی این موارد را در این مقاله از اقامت 98 مطالعه فرمایید. لطفا با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق تر این موضوع بپردازیم.

 

اقامت از طریق تمکن مالی

 

اقامت اروپا از طریق تمکن مالی چگونه است؟

این روش که یکی دیگر از روش های اقامت است به لحاظ انگلیسی عبارت Financially Independent Person را یدک می کشد که به اختصار آن را FIP می نامند و در اکثر مواقع برای آن دسته از افرادی است که بتوانند با هزینه های شخصی خودشان را خمایت کنند، در واقع این مورد برای آن دسته از افرادی مناسب است که اوضاع مالی آن ها کمی در مقایسه با سایر افراد دیگر تفاوت دارد. بنابراین فردی که دارای این امتیاز است می تواند به راحتی اقامتی به نام اقامت تمکن مالی را برای خود فراهم کند. متاسفانه امروزه اکثر کشور های اروپایی نیز با بحران کار دست و پنجه نرم می کنند اما به طور کلی دولت ها و ایالت ها همواره از ورود افرادی که قصد دارند موقعیت های شغلی آن کشور را به دست آورند استقبال آن چنانی ای نمی کنند اما این مورد در برخی از کشور هایی همچون: کانادا، آلمان، و استرالیا به دلیل پتانسیل های بسیار بالای کار و نیروی آزاد در هر حرفه ای و هر مشاغلی نیروی مناسب خود را جذا ب می کنند و شما می توانید برای کار و فعالیت به این کشور ها سفر کنید و اقامت خود را در این مناطق به دست آورید.

اما روی صحبت ما  برای آن دسته از افرادی است که با توجه به تمکن مالی قصد دارند اقامت خود را دریافت کنند، این گونه از افراد به دلیل کار و فعالیت به این مناطق نخواهند آمد. در حالت کلی هنگامی که شما بخواهید از طریق تمکن مالی اقامت یک کشور را به دست آورید دولت و سازمان مهاجرت کشور موردنظر باید وضعیت تمکن مالی شما و خانوادتان را به طور کامل بررسی کند تا بتواند تشخصی دهد که شما می توانید به تنهایی از پس مخارج هزینه خود و خانواده خود بر بیاید و به هیچ عنوان قصد کار کردن در آن کشور را ندارید بلکه تنها هدف شما زندگی در اروپا بوده و منبع مالی و مادی هزینه های زندگی شما از جای دیگری به غیر از اروپا تامین می گردد اما شخصی که بتواند ثابت کند که می تواند درآمد ماهیانه ای برای خود و خانواده خود تامین کند، واجد شرایط دریافت اقامت اروپا از طریق تمکن مالی را برخوردار خواهد بود اما شاید از خودتان بپرسید که چگونه می توان اثبات نمود که یک فرد از تمکن مالی خوبی برخوردار بوده و می تواند هزینه های امرار و معاش خانواده خود را در اروپا پرداخت کند؟ برای پاسخ به این سوال لطفا ما را در ادامه همراهی کنید.

 

اامت اروپا

 

اثبات برخورداری از تمکن مالی به چه صورت است؟

همان طور که اشاره نمودیم برخی از افراد ممکن است از خودشان بپرسند که چگونه می توان از تمکن مالی به نسب خوبی برخوردار بود و یا چگونه می توان اثبات این قضیه را برای سفارت موردنظر تثبیت نمود؟ در حالت کلی این درآمد می تواند ازطریق 4 روش زیر ثابت شود، در این صورت است که سفارت موردنظر می تواند به خوبی تشخیص دهد که شما می توانید به راحتی اقامت اروپا از طریق تمکن مالی را دریافت کنید.

1.سود سپرده بانکی

 2.اجاره نامه ملک

 3.حقوق بازنشستگی

 4.سود سهام شرکت بورسی

این موارد از مهم ترین موارد در اثبات این موضوع است که می توانید به راحتی اقامت اروپا را به دست آورید.

 

مزایای اقامت اروپا از طریق تمکن مالی چیست؟

چنانچه شما بتوانید از طریق تمکن مالی اقامت خود را دریافت کنید می توانید از مزایای بسیار مناسبی برخوردار باشید، این مزایا به صورت زیر برای شما عزیزان تعریف شده است:

  1. یکی از ساده ترین روش های کسب اخذ مجوز اقامت شنگن اروپا است.
  2. نیازی به داشتن مدرک محل تحصیلی نمی باشد و شما می توانید تنها در صورت برخورداری از مدرک لیسانس به راحتی این مجوز را دریافت کنید.
  3. در این روش به هیچ عنوان مالباتی را به صورت سالیانه پرداخت نخواهید کرد.
  4. هیچ محدودیت سنی ای برای فرد متقاضی وجود ندارد.
  5. شما به راحتی می توانید در تمامی کشور های حوزه شینگن به راحتی ودر آزادی کامل رفت و امد داشته باشید.
  6. به راحتی می توانید اقامت خود را تمدید کنید.
  7. نیازی به ثبت شرکت و یا هیچ گونه سرمایه گذاری ای نخواهید داشت.
  8. به راحتی می توانید از بیمه های پزشکی بسیار معتبر در  سطح بین المللی استفاده کنید.
  9. به راحتی می توانید ویزای سایر نقاط دیگر را به دست آورید.
  10. و...

 

بررسی راه های دیگر در اخذ اقامت اروپا

همان طور که اشاره نمودیم راه های متفاوتی در اخذ اقامت اروپا وجود دارد و تنها نمی توان به یک مورد بسنده کرد، افراد دارای شرایط خاص و منحصر به فرد خود هستند و بر آن اساس تصمیم می گیرند که چگونه از بین راه های موجود یک مورد را به اختیار برگزینند و از آن طریق اقامت اروپا را کسب کنند اما این راه ها چیست؟ ما در مقالات دیگر به طور مفصل در این خصوص صحبت نموده ایم اما در این جا تنها به معرفی برخی دیگر از مهم ترین موارد در اخذ اقامت اروپا اشاره می کنیم.

 

 اقامت اروپا با ثبت شرکت

 اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

 اقامت اروپا از طریق خرید ملک

اقامت اروپا با ۱۶۰۰۰ یورو

اقامت اروپا از طریق ازدواج

 

جمع بندی:

در این مقاله از اقامت 98 به معرفی و بررسی روشی دیگر از راه های کسب اقامت دائم اروپا پرداختیم و امیدواریم به خوبی شما را با این امر بسیار مهم آشنا کرده باشیم، چنانچه سوالی در این خصوص داشتید می توانید با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما به اسانی و در سرعت بسیار بالایی به تمامی سوالات شما پاسخ دهند تا زین پس بتوانید با فکر و خیال آسوده تری ادامه دهید.

 

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲ ب.ظ
  • مهران مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی